Nieuw in de raad: Radboud van Hal

De fractie van D66 in Wageningen heeft er sinds 1 juni een nieuw raadslid bij: Radboud van Hal. Een korte kennismaking!

D66 Wageningen introduceert met genoegen hun nieuwe raadslid, Radboud van Hal. Met zijn achtergrond en ervaring belooft Van Hal een waardevolle bijdrage te leveren aan onze stad! Laten we eens nader kennismaken met deze politicus en ontdekken welke rol hij ambieert in het vormgeven van een betere toekomst voor Wageningen.

Radboud van Hal, geboren in 1968, brengt een veelzijdige achtergrond met zich mee naar de raad van Wageningen. Hij heeft een diploma in HBO Personeel & Arbeid en een Master in Bedrijfskunde (MBA) op zak. Momenteel is Van Hal werkzaam als directeur bij Human Capital Group, waar hij organisaties ondersteunt bij strategisch personeelsbeleid en organisatieontwikkeling.

Sinds 1996 is Van Hal lid van D66 en hij heeft ervoor gekozen om actief betrokken te zijn bij de partij. Hij zegt zelf: “Ik wil een prettige omgeving creëren voor mijn kinderen, buren en alle Wageningers. Ik geloof dat wanneer de leefomgeving aangenaam is, dit de basis vormt voor persoonlijk welzijn en geluk.” Deze innerlijke motivatie drijft hem om zich politiek in te zetten en een positieve impact te hebben op het leven van anderen.

Binnen de raad van Wageningen zal Van Hal zijn expertise en passie inzetten voor specifieke dossiers, waaronder economie, ondernemerschap, innovatie, de samenwerking met de WUR en het bevorderen van een gunstig startupklimaat. Door zich op deze belangrijke thema’s te richten, hoopt hij bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van Wageningen als een dynamische en vooruitstrevende gemeente.

Een van Van Hals ambities binnen de raad is het verbeteren van het openbaar vervoer in de regio. Hij pleit voor de aanleg van een lightrailverbinding tussen Wageningen en het station in Ede, om reizen met het openbaar vervoer aangenamer te maken. Met deze investering hoopt hij de mobiliteit te bevorderen en duurzaam transport te stimuleren.

Als actief raadslid staat Radboud van Hal open voor contact en interactie met de leden van D66 en de Wageningse gemeenschap. Leden kunnen hem altijd telefonisch of per e-mail bereiken voor inhoudelijke vragen of om zichzelf voor te stellen. Radboud van Hal is te bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch op 0610940413.

Met Radboud van Hal als nieuw raadslid heeft D66 Wageningen een gedreven en ervaren vertegenwoordiger in hun midden. Zijn expertise en toewijding aan het welzijn van de Wageningse bevolking maken hem een waardevolle aanwinst voor de partij en de gemeente.

Radboud van Hal – Raadslid