Registreer je nu in ‘s-Hertogenbosch

Wil jij beslissen over jouw toekomst in ‘s-Hertogenbosch? Wil jij bouwen aan een stad waar we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen? Als jij wilt stemmen voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen, dan moet je bij de gemeente geregistreerd zijn. Registreer je nu! En stem voor jouw toekomst in ’s-Hertogenbosch op 14, 15 en 16 maart 2022.

Op 14, 15 en 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Bij deze verkiezingen kan je stemmen voor de gemeenteraad van ’s-Hertogenbosch voor de komende vier jaar. Wil jij een bruisende stad met gelijke kansen voor iedereen? Wil jij samen bouwen aan ‘s-Hertogenbosch?

Onze keuze is duidelijk. Wij kiezen voor een stad waar iedereen zichzelf kan zijn. ’s-Hertogenbosch moet vooruit. We hebben nieuwe plekken nodig waar mensen in alle kleuren en stelletjes in alle samenstellingen kunnen wonen, werken, leren, sporten en heel veel plezier maken. Waar vele generaties na ons op terugkijken zoals wij dat nu doen op onze oude Sint-Jan. Met een tomeloze inzet pakken wij het klimaat stevig aan, zetten wij in op gelijke kansen én een passende woning voor iedereen.

Wil jij stemmen op 14, 15 en 16 maart 2022? Wil jij kiezen voor jouw toekomst en de toekomst van ‘s-Hertogenbosch? Zorg ervoor dat je geregistreerd bent bij de gemeente. Dat kan zonder problemen, ook al woon je al langer in de gemeente. Registreer je nu door op de link hieronder te drukken.

Registreer je nu in ’s-Hertogenbosch.