Lijstrekkersportret: Mike van der Geld

Nog even en we mogen weer naar de stembus. In de aanloop naar de verkiezingen op 14, 15 en 16 maart zet Dtv Nieuws de lijsttrekkers van de deelnemende partijen in de spotlight. Ook lijsttrekker Mike van der Geld kwam aan de beurt.

“Onze gemeente biedt zo veel, dat mijn handen wederom jeuken om weer vier jaar aan de slag te gaan. Er is nog genoeg te doen! Als gemeente staan we voor grote opgaves. Ervoor zorgen dat iedereen weer een kans heeft op een betaalbare woning. Investeren in onderwijs om ervoor te zorgen dat iedereen gelijke kansen krijgt, zodat het niet uitmaakt in welke buurt je geboren bent en of je ouders nu veel of weinig te besteden hebben. En zorgen voor klimaatactie. Onze buurten zijn nog te versteend en moeten groener. Huizen kunnen beter geïsoleerd worden en zodat de energierekening omlaag gaat en het opwekken van duurzame energie met zon- en windenergie moet sneller van de grond komen!”, aldus Van der Geld.

Het volledige lijsttrekkersportret is via deze link te bekijken.