GR 2022

De komende gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 is Johan Magré de nieuwe campagnecoördinator van D66 Leeuwarden.
Hij staat als kandidaatraadslid nr 3 op de lijst.

Vanaf januari 2018 zit Johan als raadslid in de gemeenteraad van Leeuwarden. Hij wil dit graag een vervolg geven. Samen met een enthousiast team wil hij voor het eerst in de geschiedenis D66 tot de grootste partij van Leeuwarden maken!

Johan Magré is een geboren en getogen Liwwadder. Hij is werkzaam als docent geschiedenis aan de OSG Sevenwolden te Heerenveen, gestudeerd aan de NHL Hogeschool en doet momenteel een tweede master aan de Rijksuniversiteit Groningen. Johan woont in Warten met zijn vriendin.

” De laatste vier jaar heb ik met veel plezier en trots de belangen van kiezers, leden en inwoners binnen onze gemeente mogen behartigen. Onderwijs, jeugdzorg en sport zijn een paar van de portefeuilles waar ik me namens D66 voor in zet. Ik strijd met veel passie voor gelijke kansen voor ieder kind want onze jongeren verdienen een goede toekomst.

Sport en preventie staan ook hoog op mijn agenda want als er iets is wat deze coronaperiode ons heeft geleerd, is dat we meer moeten investeren in een gezonde en sportieve bevolking. Voeding, sport en bewegen én een leefomgeving die uitdaagt tot beweging, verdienen alle aandacht.”