Nieuw begin…

Bij de verkiezingen van 14, 15 en 16 maart is D66 Alblasserdam van 2 naar 3 zetels gegaan, een fantastische uitslag! We zijn de kiezers enorm dankbaar voor hun vertrouwen. Ramon Pardo, Tessa Stegman en Jacco Schook zijn onze drie kandidaten die in de gemeenteraad komen. Ramon Pardo vertelt over de vernieuwde D66-fractie.

Dinsdag 19 april was al de tweede vergadering voor de nieuwe raad. Voor D66 betekende dit de benoeming van ons burgerraadslid Remco de Boer, die ook in de afgelopen periode al ervaring opdeed. In de raad van mei zal ook Arne Verwoert als nieuw D66 burgerraadslid benoemd worden. Met raadslid Tessa Stegman zijn zij de nieuwe gezichten in onze fractie. Met nieuwe mensen komen nieuwe ideeën en inzichten en dat is goed voor de lokale politiek. Het recente nieuws over het resultaat van de coalitie-onderhandelingen maakt voor D66 het nieuwe begin voor de komende periode compleet. Met een vernieuwde, energieke fractie zien we de komende periode, waarin we bestuurlijke verantwoordelijkheid willen dragen, met vertrouwen tegemoet.

– Ramon Pardo

deze tekst is de ‘Blik op de raad’ uit de Klaroen van donderdag 28 april 2022