Wim Pelgrimprijs

De Wim Pelgrimprijs wordt jaarlijks door het bestuur uitgereikt aan een lid voor zijn of haar bijzondere bijdrage aan de afdeling. Deze speciale prijs van verdienste is vernoemd naar de eerste winnaar. Als gevolg van corona is de Wim Pelgrimprijs in 2020 en 2021 niet uitgereikt.

Winnaars

2022 | Frank Vullers
Uit handen van voorzitter Marieke van Lieshout ontving Frank Vullers tijdens de ledenbarbecue van 4 september de Wim Pelgrimprijs voor zijn zeer actieve bijdrage als vrijwilliger. Frank: “Ik zie deze prijs als een mooie aanmoediging. Samen hebben we een mooi verkiezingsresultaat neergezet. Nu moeten we onze beloftes waarmaken!”

2019 | Lars Brok
Tijdens de ledenbarbecue op 18 augustus heeft het bestuur Lars Brok in het zonnetje gezet. Uit handen van het bestuur ontving Lars de Wim Pelgrimprijs. Lars zet zich als actief D66-lid al jaren onvoorwaardelijk in voor onze afdeling. Zo ook tijdens de barbecue, waarbij hij ons gastvrij ontving bij zijn boerderij De Gouden Heuvel.

2018 | Wim Pelgrim
Tijdens de ledenbarbecue op zondag 2 september 2018 heeft het bestuur oud-voorzitter Wim Pelgrim op bijzondere wijze in het zonnetje gezet. Wim heeft de afgelopen 9 jaar in het afdelingsbestuur gezeten, als achtereenvolgens secretaris, ledenmanager en voorzitter. Daarnaast is Wim onder andere actief geweest als kandidaat-raadslid, lid van verschillende verkiezingscommissies en in de periode 2009 tot 2013 als webmaster van D66 ‘s-Hertogenbosch. Onder zijn enthousiaste leiding is de afdeling gegroeid en mede daarvoor zijn wij Wim erg erkentelijk. Wim kreeg de prijs uit handen van Tweede Kamerlid Paul van Meenen.