Congres 110 in Breda

Elkaar ontmoeten, diverse workshops, inhoudelijke sessies, boeiende sprekers en meedenken en -praten over plannen voor de toekomst. Kom ook naar het D66 Congres op zaterdag 9 november in Breda!

Besluitvorming en congresstukken

Op het congres nemen we ook besluiten. Alle congresstukken en informatie vind je hier.
Bekijk hier de congrestukken

Bekijk het programma

In de EM De Jong Zaal nemen we de belangrijke besluiten en discussiëren met elkaar. In de Jupilerzaal is de hele dag een vol programma met onder andere fractievoorzitter Rob Jetten die zijn congrestoespraak geeft.

Bestel je ticket

Voor het congres vragen we een vrijwillige bijdrage. Zo zorgen we er samen voor dat zoveel mogelijk D66'ers naar het congres kunnen komen en kunnen meedenken en -praten over de toekomst.

Bestel direct je ticket

Democratie van Nu in de partij

Naar aanleiding van aangenomen voorstellen op congres 108 zijn we aan de slag met Democratie van Nu in onze partij.

Tot zaterdag 9 november!

Chassé Theater