Vrij door een betaalbaar huis

Maarssenbroek - Beeld: D66 SV

Stichtse Vecht staat misschien wel voor de moeilijkste opgave in haar geschiedenis: de woningnood én de energietransitie én het mobiliteitsvraagstuk schreeuwen erom dat hiervoor een oplossing gevonden wordt.

Onze ambitie is om een duurzame gemeente te worden, waarin ons woon- en duurzaamheidsbeleid elkaar versterken. Ons hoofddoel daarbij is om betaalbaar wonen bereikbaar te maken voor iedereen en doorstroom te bevorderen.

We bouwen dan ook duizenden betaalbare woningen. Met goed openbaar vervoer en fietspaden.

Zo helpen we iedereen om vrij te wonen waar je wilt.

Dit verkiezingsprogramma is het resultaat van ruim een half jaar werk. Een enthousiast team van dertien D66 leden uit Stichtse Vecht heeft in die tijd op veel plekken input opgehaald. Wij zijn alle externe gesprekspartners, verenigingen, wijkcommissies en instellingen die hieraan meegewerkt hebben dankbaar voor hun medewerking.

Toont 4 van 4

Samen met inwoners, ondernemers en leden hebben we nagedacht en gesproken over onze ideeën voor de toekomst. In het verkiezingsprogramma lees je deze plannen waarmee we de komende jaren aan de slag willen gaan.

Je bent pas vrij als iedereen dat is. D66 gelooft in gelijke kansen voor iedereen en hulp voor wie het nodig heeft.