Paul Höppener

• 67 jaar
  • Lochem
  • Hij/hem

Lievelingsplek in je gemeente (en waarom?)

Onze gemeente heeft vele mooie plekken om geregeld te bezoeken. Ik heb niet één lievelingsplek maar bezoek graag afwisselend de mooie plekken om te wandelen, te chillen of te genieten van de omgeving.

Welke kansen zie jij voor je gemeente?

Lochem is een aantrekkelijke gemeente met veel groen om te wonen, te werken en te recreëren met een goed voorzieningenniveau. Lochem heeft vele kansen nu en in de toekomst om aantrekkelijk te blijven. Dat kan wanneer we samen de juiste beslissingen nemen en investeren met visie voor de lange termijn met behoud van de landschappelijke omgeving en (weer) een uitstekende bereikbaarheid.

Wat betekent D66 voor jou?

Samen werken aan een mooie groene duurzame toekomst voor iedereen met oog voor de diverse belangen. En waar nodig een helpende hand uitsteken.

Wat is je favoriete boek (en waarom?)

Ricardo Semler, De SEMCO-stijl. Het gaat uit van vertrouwen en mensen in hun kracht zetten die samen een inspirerende omgeving creëren gericht op een (nog) betere toekomst.

Laatst bezochte culturele event? Waarom ga je graag daarheen?

Concert van DIRECT. Muziek verbind, inspireert en stimuleert.