Lidmaatschap wijzigen

Actief worden

Actieve leden zijn van groot belang voor D66. Voor u is het een manier om meer uit uw lidmaatschap te halen en een extra bijdrage te leveren aan onze partij. Benieuwd hoe u binnen D66 actief kunt worden? Er zijn genoeg mogelijkheden. Word bijvoorbeeld campagnemedewerker in uw afdeling, lid van een landelijke thema-afdeling of help met de organisatie van politieke cafés. Wilt u weten welke mogelijkheden uw afdeling of regio biedt om actief te worden? Ga naar de desbetreffende website en neem contact op.

U wilt ons wel steunen, maar niet meer telefonisch of digitaal benaderd worden door D66 om bijvoorbeeld actief te worden

Uiteraard zijn we blij met elke vorm van steun van onze leden. Het kan zijn dat u liever niet meer benaderd wil worden voor bijvoorbeeld activiteiten of het steunen van D66 met een extra donatie. Mocht u dit op prijs stellen dan zorgen wij ervoor dat u in toekomstige acties hiervoor niet meer benaderd wordt. U kunt dit aangeven op het intranet van D66 via MijnD66.

U wilt een wijziging doorvoeren via mijnd66.nl, maar u kunt niet inloggen.

Uw wachtwoord vergeten? Klik hier. Uw gebruikersnaam vergeten? Neem dan contact op met de medewerkers van de ledenadministratie via [email protected] of, tijdens kantooruren, via telefoonnummer 070 – 3566066.

U wilt uw adres wijzigen

Verhuisd? Wijzig dan snel uw adres, zodat u geen belangrijke correspondentie van D66 mist. Dit kan via MijnD66.

U wilt uw inschrijving voor nieuwsbrieven of post wijzigen

Als lid wordt u door middel van de digitale landelijke, regionale en afdelingsnieuwsbrief op de hoogte gehouden van de actualiteiten in de vereniging, politiek en de partijagenda. Ook de fractievoorzitter van de Tweede Kamer en onze partijvoorzitter richten zich regelmatig in brieven of e-mails direct tot de leden. Wilt uw zich aanmelden of afmelden voor (een deel van) de nieuwsbrieven en post? Wijzig uw abonnementen dan op MijnD66.

U wilt (tijdelijk) minder contributie betalen

Wilt u (tijdelijk) minder contributie betalen? U kunt tijdelijk onder het minimumbedrag van € 66,- contributie betalen middels een betalingsregeling. Neem hiervoor contact op met de medewerkers van onze ledenadministratie via [email protected] Zij helpen u graag verder.

U heeft een vraag of wilt meedenken over een standpunt van D66

Politiek inhoudelijke vragen of opmerkingen kunt u mailen naar [email protected], dan krijgt u zo snel mogelijk een passend antwoord.

U gaat verhuizen naar het buitenland.

D66 heeft ook afdelingen in bijvoorbeeld Berlijn, Brussel, Londen, New York en Parijs. De overkoepelende afdeling ‘Regio Buitenland’ heeft met name ten doel Nederlanders die in het buitenland wonen te ondersteunen, te verbinden en hen een stem te geven binnen de vereniging. Kijk voor meer informatie op buitenland.d66.nl. Heeft u vragen? Neem dan contact op met secretaris Maartje Jansen via [email protected]

U overweegt uw lidmaatschap te beëindigen

Uiteraard vinden wij het ontzettend jammer dat u overweegt om het lidmaatschap op te zeggen. Opzeggen van uw lidmaatschap gaat het snelst via het opzegformulier in MijnD66. Hiervoor dient u in te loggen met uw MijnD66-inloggegevens, waardoor we de opzegging gelijk kunnen verwerken en uw identiteit is vastgesteld. Hierdoor is uw uitschrijving volledig en snel geregeld. Mocht het uitschrijven niet lukken of bent u de inloggegevens kwijt, dan kan u ook mailen naar [email protected] Opzeggen kan ook met dit formulier.