Henk Wijnsma

D66 in onze gemeente bestaat (uiteraard) uit meer mensen dan alleen die top vijf van onze lijst. Er zijn óók leden die de voorstellen en keuzes van D66 Gemeente Epe zo belangrijk vinden, dat ook zij zich aan onze lijst verbonden hebben. Elke vrijdag tot aan de gemeenteraadsverkiezingen stellen we hen aan je voor!

In 2004 zijn wij in deze gemeente komen wonen vanwege de goede voorzieningen en prachtige omgeving. In het ons verkiezingsprogramma speelt het bewaken hiervan een grote rol. Als u dat ook belangrijk vindt, stem dan op D66.

En we staan voor meer dan dat. We willen in Epe een nieuwe bestuurscultuur en dat er echt geluisterd wordt naar de inwoners. Dat er transparantie en openheid is. Daar heeft het de afgelopen periode te vaak aan ontbroken. Onze huidige gemeenteraadsleden hebben veel voorstellen ingediend om daar aan te werken, maar hebben daar niet altijd een meerderheid voor weten te bereiken. Zie bijvoorbeeld ons eerdere bericht hier.

Met meer zetels voor D66 kunnen we dit meer kracht bijzetten! Als u dit ook belangrijke onderwerpen vindt, stem dan op één van onze top vijf kandidaten, dan kunnen we samen de gemeente Epe nog beter maken.

Beeld: Marcel Everts Fotografie