Dag van de vrijwilliger 2023

Elk jaar spreken we op deze speciale dag graag onze waardering uit naar vrijwilligers in de gemeente Epe.

Dit jaar hebben onze fractievoorzitter Nathalie Doorn en bestuurslid Maarten Timmer stichting Oener Koefeest in het zonnetje gezet en hun waardering uitgesproken voor het vele werk voorafgaande
en tijdens het organiseren van dit traditionele feest.

I.s.m. Jos van der Veen van Droste Holland overhandigden wij aan voorzitter Arno Berghorst en secretaris Corien Kolk 200 kokers chocoladepastilles voor alle bestuursleden en vrijwilligers die er ieder jaar weer voor zorgen dat het Oener Koefeest gratis toegankelijk is met activiteiten voor jong en oud.

Dit jaar was het 166ste Oener koefeest weer een groot succes en ook deze keer werd het feest met ca. 20.000 bezoekers uit Oene, gemeente Epe en omstreken druk bezocht. Het Oener Koefeest levert een grote bijdrage aan de cultuur en leefbaarheid van onze samenleving in gemeente Epe. Hopelijk volgen er nog vele edities!

Beeld: D66 Gemeente Epe