2022 afgetrapt door D66 Waddinxveen

Wederom digitale gezelligheid. Het nieuwe jaar is goed gestart met een nieuwjaarsborrel, waarin we onder het genot van een nootje en kaasblokje hebben teruggekeken op het afgelopen jaar. Een jaar waarin D66 landelijk een mooi resultaat heeft behaald bij de Tweede Kamerverkiezingen en ook lokaal trots mogen zijn op wat we met elkaar bereikt hebben, waaronder de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma. Ook 2022 zal voor ons een interessant jaar worden, waarbij we al in volle vaart ons voorbereiden op de Gemeenteraadsverkiezingen in maart.

Aangezien de olijven en toastjes nog niet op waren is de nieuwjaarsquiz gespeeld met vragen over natuurlijk de politiek en Waddinxveen, maar ook over ons mooie Europa en onze lokale mogelijkheden om lekker te eten of te drinken. Met een spannende strijd, vooral tussen raadsleden Albert en Art-Jo, is de eer en eeuwige roem Art-Jo ten deel gevallen. Uiteraard gepaard met heerlijk flus bubbels. Proost op 2022!

Beeld: Remco Brandenburg