Dit is ons team

Onze top5 (vlnr): Pieter Korsmit, Levien de Putter, Jacqueline van Mil, Martin Wissekerke, Jeroen van de Merwe - Beeld: Pim Folmer

Wij zijn een enthousiast team met betrokken mensen, elk met een eigen profiel. We hebben een positieve blik op de toekomst. De keuzes die wij maken doen we vanuit onze sociaal-liberale gedachte “Laat iedereen vrij, maar niemand vallen”.

Onze fractievoorzitter is Martin Wissekerke. In Goes bekend om zijn inzet en enthousiasme. Afgelopen jaren heeft Martin als commissielid veel ervaring opgedaan in de gemeentepolitiek.

D66 blijft zich de komende jaren inzetten voor meer vrouwen in de politiek.

D66 Goes laat iedereen vrij, maar niemand vallen. Als inwoner van Goes heeft u ideeën over de gemeente, de dorpen en de omgeving. Maar niet iedereen praat mee. Wij willen daarom gebruik maken van een Burgerforum: een diverse groep inwoners die zich verdiepen in een onderwerp en met een of meerdere adviezen komt. Dat is burgerparticipatie, waar D66 voor staat. Daarom gaan wij steeds in gesprek met de inwoners van Goes, belangengroepen en verenigingen, zodat we weten wat er speelt in de wijken en dorpen.

Wij staan ook voor een gezonde leefomgeving in die wijken en dorpen. Een groene omgeving waar je veilig kunt fietsen en prettig kunt wonen is belangrijk. Daarin willen wij investeren. Dat is goed voor het klimaat en voor de economie. Bij al onze plannen hebben we aandacht voor stad en dorpen.