Blijf op de hoogte!

50 jaar D66

50jaar

In 2016 vierden we ons 50-jarig bestaan: van een prachtig fotoboek tot een driedaagse fietsestafette, en van een spannend debattoernooi tot het tweedaagse Jubileumcongres in de Amsterdamse RAI. Klik hier voor een feestelijk overzicht.

Congres 104 gemist? Klik hier voor het wrap-up-filmpje van ons verkiezings- en jubileumcongres op 29 en 30 oktober in de Amsterdamse RAI – de plek waar het eerste ledencongres van D’66 vijftig jaar geleden ook van start ging op 17 december 1966.

Klik hier voor een prachtige minidocu (8 minuten) waarin partijoprichters Erwin Nypels en Henk Gajentaan op zoek gaan naar het kunstwerk waar Hans van Mierlo op 18 december 1966 inklom om de 500 congresgangers toe te spreken na afloop van het eerste ledencongres in de RAI te Amsterdam.

Ter ere van haar 50-jarig bestaan heeft D66 een aantal bijzondere memorabilia laten maken en een mooi gebonden fotoboek uitgegeven: Een blijvend Appèl. 50 jaar Democraten 66. U kunt deze jubileumproducten bestellen via onze D66-webshop en onze boekenwebshop. Klik hier om alle jubileumproducten te bekijken.

Meer over het jubileumjaar en de geschiedenis van D66:

D66 jubileum beeldmerk rgb