Nog geen antwoorden op EU-vragen D66

Vorige maand heeft D66 Waalwijk het Waalwijkse College vragen gesteld over de impact die het Nederlandse EU-lidmaatschap heeft op Gemeente Waalwijk en haar inwoners.

Onder meer vanwege een enorme werkdruk binnen de gemeentelijke organisatie rondom de aanstaande Kaderstelling laten de antwoorden nog even op zich wachten.

Uiteraard hebben wij het College op het hart gedrukt dat de antwoorden van groot belang zijn voor alle Waalwijkers, Sprang-Capellenaren en Waspikkers die op 6 juni hun stem mogen uitbrengen voor het Europees Parlement. Wij gaan er dan ook vanuit dat wij u vóór de verkiezingen kunnen voorzien van de gevraagde informatie.

Hoe D66 Waalwijk over het Nederlandse lidmaatschap denkt, mag geen verrassing zijn. Wij staan vierkant achter ons EU-lidmaatschap. Wij staan voor een Sterk Europa voor Nederland! Of het nu gaat om veiligheid, handel of leefbaarheid. Alleen in een sterk Europa kunnen wij de uitdagingen van de toekomst aan.

Voor meer over de Europese standpunten van D66, verwijzen we u graag naar de D66 in Europa-website. U vindt deze hier.