Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Trainershuis

Vanuit de Academie worden veel leden ingezet voor trainingen, lezingen, workshops en aanverwante activiteiten die gezamenlijk onder de paraplu van ‘het Trainershuis’ vallen. Het Trainershuis is de pool van trainers die worden ingezet om op diverse manieren met hun kennis de partij vooruit te brengen.

Voor de trainers uit het huis organiseren we twee keer per jaar een ‘Train-de-Trainer’ sessie. In deze sessies brengen we de trainers bij elkaar om gezamenlijk aan didactische vaardigheden en relevante (trainers)vraagstukken te werken. Tevens koppelen we ervaren en onervaren trainers om van elkaar te kunnen leren.

Wil jij ook D66 trainer worden? Schroom dan niet en meld je hier aan. We maken graag kennis met je! Mocht je nog vragen hebben neem, contact op met opleidingen@d66.nl .

Laatst gewijzigd op 18 juni 2019