Bepaal welke mails jij ontvangt

Jessica van Eijs (1981) is sinds maart 2017 lid van de Tweede Kamer voor D66.

“D66 is betrokken bij mensen en hun omgeving. Luistert, neemt beslissingen in moeilijke tijden, zorgt ervoor dat Nederland vooruit gaat. We leven in een tijd met veel onzekerheid, maar er zijn ook ontelbare mogelijkheden. D66 is niet bang voor verandering. Uitdagingen kunnen we omzetten in kansen.

Ik wil op landelijk niveau ook de Brabantse stem laten horen. Ik wil in de vormgeving van ons land, de steden én het platteland, ruimte scheppen voor een nieuwe duurzame economie en een inclusieve samenleving met een plek voor iedereen: gezinnen & alleenstaanden, ouderen & jongeren, nieuwkomers & oudgedienden. Om samen vorm te geven aan een betere toekomst.”

Portefeuilles

Wonen; Ruimtelijke ordening; Milieu; Innovatie; Ruimtevaart

Meer van Jessica van Eijs
Soms vergeten we de ontelbare mogelijkheden die we hebben om ons leven te verbeteren. Door innovaties in de zorg of groene energievoorzieningen. Door deze kansen te grijpen zorgen we voor een duurzame toekomst voor iedereen.

Nu is het moment.

Word nu lid