Campagneaftrap PS2023 | Last update today at 09:14 hour

Campagneaftrap PS2023

Welkom bij de aftrap van de campagne. In maart kunnen mensen in alle twaalf de provincies stemmen voor de Provinciale Staten. In iedere provincie doet D66 mee. Omdat we willen dat provincies de natuur beschermen. Omdat we betaalbare huizen willen bouwen. Omdat we onze democratie willen beschermen. Daarom doen wij mee met de verkiezingen. En natuurlijk zetten we de eindsprint van de campagne samen in.

Uitgelicht

• Onze campagne is afgetrapt!

09:14 uur |

Status: Aangenomen

Advies: Neutraal

15:45 uur |

De provinciebesturen zijn na de verkiezingen aan zet. Trappen zij op de rem of worden ze de katalysator van de vooruitgang van ons land?

15:35 uur |

We mogen het nu niet uit onze handen laten glippen. Deze verkiezingen staat één vraag centraal: gaan we op volle kracht vooruit of laten we zand in de motor strooien?

10:24 uur |

Vandaag is onze campagne-aftrap in Arnhem. Maar in heel Nederland was deze advertentie al te lezen. Over Nederland in stilstand achterlaten of ons land vooruit brengen. Wij hebben onze keuze gemaakt. Jij ook? Stop stilstand. Stem vooruit.