Ondertekening Regenboog Stembusakkoord

Op vrijdag 11 februari gaat het gebeuren: de ondertekening van het Regenboog Stembusakkoord voor de komende 4 jaar! Kom om 20:00 uur naar de Overtoom (voor het Stadhuis) om dit live mee te maken.

Kom vrijdag 11 februari om 20.00 uur naar de Overtoom om bij de ondertekening aanwezig te zijn.

Inzetten voor een veilig IJsselstein

D66 is een partij dat een inclusief IJsselstein hoog op de agenda heeft staan, daarom tekenen wij vrijdag het Regenboog Stembusakkoord. We beloven hiermee om ons ook de komende jaren in te zetten voor de kleurrijke burgers van IJsselstein, vanuit de ambitie om onze LHBTI burgers zich nog meer thuis te laten voelen in een veilig IJsselstein, waar iedereen zichzelf mag zijn!

Dat vinden we belangrijk en daar maken we ons al jaren hard voor. Niet voor niets zeggen we: Laat iedereen vrij, maar niemand vallen.

We zijn blij dat naast D66 ook GL, PvdA en VVD het akkoord zullen ondertekenen. En dat deze vier partijen samen de bijeenkomst organiseren.

“Wees erbij en zet je ook in voor een kleurrijk en inclusief IJsselstein!”

Peggy Adema, een van de initiatiefnemers

COC Midden Nederland

Rond 20 uur vindt op de Overtoom de ondertekening van het akkoord plaats, in aanwezigheid van Laura van Nieuwenhuijze, voorzitter van COC Midden Nederland. Iedere IJsselsteiner is van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Peggy Adema: “Wees erbij en zet je ook in voor een kleurrijk en inclusief IJsselstein!”

Beeld: D66