Bouwen aan jouw toekomst

Voor D66 Houten is wonen het belangrijkste thema de komende periode. Zo willen wij meer mogelijkheden voor starters om hun eerste huis in Houten te vinden. Daarmee zorgen we ervoor dat jongeren die in de gemeente zijn opgegroeid hier een huis kunnen krijgen. Zij hebben vaak een belangrijke rol in onze verenigingen, en hebben sociale contacten in Houten. Het is belangrijk voor ons dat we jongeren voor Houten kunnen behouden. Wonen is immers meer dan alleen een huis. Zo willen wij ook meer passende woningen voor ouderen bouwen, zodat zij op een prettige plek in Houten oud kunnen worden. D66 bouwt op een duurzame manier, met een groene omgeving. Wij bouwen aan een gemeente waarin mensen kunnen sporten, ontspannen en elkaar kunnen ontmoeten.

The quick

• The quick brown fox jumps.
  • The quick brown fox jumps over the lazy dog.

Brown fox

The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog. The quick brown fox jumps over the lazy dog.

• The quick brown fox jumps.
  • The quick brown fox jumps over the lazy dog.