Onze Mensen

In ons Nederland maakt het niet uit in welk huis je kinderbedje staat of in welke wijk je school. Alleen dan ben je echt vrij. Wij geloven in een samenleving waarin we gelijke gevallen gelijk behandelen. En mensen die toch op achterstand komen, helpen we. Een uitgestoken hand, zodat ieder kind het beste onderwijs krijgt. Iedere werknemer kans heeft op een goede baan en een betaalbaar huis. En ieder mens de zorg krijgt die hij of zij nodig heeft. In dat Nederland laten we iedereen vrij, maar niemand vallen.

De leden van D66 hebben de kandidatenlijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022. Lijsttrekker Martijn Pijnenburg is heel blij met het team dat D66 voor de komende jaren kan presenteren: “Een groep waar heel veel expertises samenkomen op de belangrijke thema’s van deze tijd. Ervaring in de raad gecombineerd met kennis uit het veld. Zo staan we middenin de samenleving en weten we goed wat er lokaal speelt.”