Archief

orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum nulla odio, ornare quis tellus vel, pharetra vulputate tortor. Sed porta enim sit amet velit malesuada, at egestas arcu accumsan. Nam hendrerit rutrum nibh, eget vulputate neque vestibulum in. Nam sit amet lorem nec nibh tincidunt bibendum vitae in enim. Nam lacinia pulvinar scelerisque. Proin ut consequat sem. Fusce finibus leo at porttitor placerat. Sed vitae orci augue. Nam ultricies quis massa sit amet mollis. Duis nisi dolor, faucibus sed est sit amet, sollicitudin sodales mi. Fusce sed turpis et libero mollis eleifend. Quisque magna justo, facilisis vel ultricies vel, dignissim ut libero. Pellentesque a maximus lacus. Aenean bibendum eros id euismod fermentum. Quisque suscipit condimentum suscipit.

Het jaarlijkse Els Borst Netwerk Event is de gelegenheid voor (niet) leden van het netwerk om elkaar te ontmoeten, van gedachten te wisselen en te sparren over ambities. Inmiddels zijn er meerdere events geweest waar de leden van het netwerk elkaar hebben ontmoet, geïnspireerd en gecoacht. Het zijn zeer geslaagde dagen, met workshops, EBN-Talks, volop netwerkmogelijkheden en muziek. Kijk in de agenda wanneer de volgende Netwerkdag op de planning staan.

Hieronder vind je een greep uit voorgaande EBN activiteiten:

Twee keer maakte EBN een unieke podcast, luister ze terug op je favoriete podcast app.