Sluit je aan bij een lokaal Els Borst Netwerk

Beeld: Els Borst Netwerk

Het Els Borst Netwerk is niet alleen een landelijk netwerk, maar heeft in diverse regio’s en steden ook lokale afdelingen. Zij organiseren eigen activiteiten, scouten talent en maken verbindingen in de eigen regio. Onderaan deze pagina zie je een overzicht van de lokale afdelingen. Heb je vragen of zou je zelf een afdeling willen opzetten? Neem dan contact op met Wieke Paulusma, bestuurslid Regio’s en Ambassadeurs, bereikbaar via [email protected].

Ambassadeurs
Het Els Borst Netwerk staat of valt met haar lokale afdelingen. Binnen deze afdelingen zijn er ambassadeurs, leden van het EBN die een aanjagende rol hebben binnen hun lokale afdeling. Dit kan zich op verschillende manieren uiten: het organiseren van een jaarlijks terugkerend evenement zoals meidendromen, workshops organiseren voor politica-in-spe maar ook zoiets laagdrempeligs als een filmavond. Soms vormen de ambassadeurs van een lokale afdeling een bestuur of een commissie, maar dit is niet verplicht. Als EBN geloven we dat afdelingen vrij zijn om zich op hun eigen manier te organiseren. De ambassadeurs zijn ook voor de andere leden het aanspreekpunt voor lokale activiteiten of vragen over de lokale of regionale politiek.

Benieuwd naar de Els Borst Netwerk-ambassadeur in jouw regio of afdeling? Heb je een idee waar je hulp bij kan gebruiken voor de uitvoering? Of helpt het jou als een iemand van het bestuur of een andere ambassadeur of initiatiefnemer met je meedenkt? We nodigen je van harte uit om ons op de hoogte te houden van initiatieven om elkaar te inspireren. Mail ons via [email protected].