Nieuwjaarsborrel

Op zaterdag 13 januari organiseren we samen met D66 Regio Midden Nederland een nieuwjaarsborrel. Deze zal plaatsvinden in de Observant van 15.00-18.00 uur.
Welkom!

Uiteraard staat onze receptie in het teken van de Europese Verkiezingen. De receptie wordt geopend door Bart Huydts, bestuursvoorzitter van D66 Amersfoort. Regiovoorzitter Michiel van Liere zal daarna een korte nieuwjaarspeech geven en daarna geven we het woord aan Raquel García Hermida en Brigitte van den Berg, beide kandidaten op de conceptkandidatenlijst van D66 voor de verkiezingen van het Europees Parlement van juni 2024. Natuurlijk toasten we op het nieuwe jaar, waarna er genoeg tijd is om gezellig bij te praten.

De locatie is De Observant in Amersfoort (Stadhuisplein 7
3811 LM Amersfoort). Met het OV is deze prachtige locatie uitstekend te bereiken. Kom je met de auto? Dan kun je parkeren in Parkeergarage Stadhuisplein.

Aanmelden stellen we in verband met de capaciteit op prijs! Ook nieuwe leden of leden die het leuk vinden om eens met gelijkgestemden te praten maar verder geen wens hebben om actief te zijn voor D66, nodigen wij van harte uit! Wil je een introducee meenemen die geen lid is van D66, dan is dat natuurlijk geen probleem.
Meld je hier aan voor de receptie

Wanneer: Zaterdag 13 januari, 15.00 – 18.00 uur
Waar: Observant (Stadhuisplein 7)