Doe mee!

We zijn altijd op zoek naar enthousiaste leden die zich willen inzetten voor een nog beter Amersfoort. Benieuwd hoe je mee kunt doen? Op deze pagina vind je de mogelijkheden.  Word lid en doe mee!

Activiteiten

D66 Amersfoort organiseert het hele jaar door activiteiten. Zo gaan we elke twee maanden op bezoek bij in verschillende wijken in de stad.  Daarnaast organiseren we D-Café over interessante (politieke) actuele thema’s. Normaal sluiten we dit ook af bij een borrel, nu doen we dat met een virtuele borrel. Je vindt een volledig overzicht van de geplande activiteiten in de agenda. Bijna alle activiteiten zijn ook toegankelijk voor niet-leden. Kom dus gerust eens langs!

Campagne

Democratie zit bij D66’ers in de genen. Voor ons bestaat dit uit meer dan alleen de gang naar de stembus. We willen de discussie aangaan en onze standpunten uitdragen. In tijden van verkiezingen, maar ook daarbuiten. Vrijwilligers zijn hierbij van cruciaal belang! Zonder inzet van vrijwilligers, geen campagne. Zin om je steentje bij te dragen in de campagne(commissie)? Lees dan hier hoe je mee kan doen. Neem voor meer informatie contact op via [email protected].

Idee

Heb jij als lid van D66 Amersfoort een leuk idee? Neem dan contact met ons op, dan kijken we samen of dit kan worden gerealiseerd. Mail het bestuur via [email protected]

Els Borst Netwerk

“De politiek is te belangrijk om alleen aan mannen over te laten”, zei Els Borst. Het Els Borst Netwerk is bedoeld om vrouwen te faciliteren om zich verder te ontplooien en om succesvol hun weg te vinden in de politiek en binnen D66. We richten ons op meer vrouwen en diversiteit in politiek, maatschappelijk middenveld én arbeidsmarkt.
Wil jij een keer aanschuiven bij een activiteit van het netwerk in regio Amersfoort? Of heb jij ideeën voor een activiteit, wil je meehelpen of Els Borst Netwerk-ambassadeur worden? Laat het ons vooral weten! Of heb jij een bepaalde (politieke) leer- of ontwikkelvraag? Wij kijken graag of we kunnen meedenken of een match kunnen maken met een Els-mentor.
Het Els Borst Netwerk werkt met ambassadeurs en heeft ook een landelijk bestuur. Kijk voor meer informatie over het landelijk Els Borst Netwerk op https://elsborstnetwerk.d66.nl/. Daar kun je je ook aanmelden voor het bredere netwerk, andere activiteiten en de landelijke nieuwsbrief.