D66 Harderwijk bezoekt de Goeman

Afgelopen week bracht D66 Harderwijk een bezoek aan de Goeman Borgesiuslaan, waar de opknapbeurt van de drie flats van UWOON in volle gang is. Dit bezoek stond in het teken van het verbeteren van de leefbaarheid in de wijk, een proces waar al hard aan wordt gewerkt door zowel de gemeente als verschillende lokale organisaties. Het doel is om de buurt veiliger, duurzamer en aantrekkelijker te maken voor alle bewoners.

“D66 Harderwijk zet zich in voor wijken waar iedereen zich thuis voelt,” zegt fractievoorzitter Anke Buurman-Kuiper. “De opknapbeurt van de flats is een belangrijke stap in de goede richting. We zijn onder de indruk van wat er nu allemaal al gebeurt. Maar we kijken breder: het vergroenen van de openbare ruimte en het verbeteren van de voorzieningen in dit deel van de wijk zijn net zo belangrijk. Samen kunnen we de Goeman Borgesiuslaan transformeren tot een fijne en moderne plek om te wonen.”

De partij blijft zich inzetten voor een wijk waarin iedereen veilig, gezond en duurzaam kan wonen en spelen. Het bezoek aan de Goeman Borgesiuslaan heeft de raadsfractie opnieuw gemotiveerd om vol overtuiging verder te gaan met het verbeteren van de leefkwaliteit in Harderwijk.