Voor Teteringen

Teteringen is een mooi dorp met grote ambities. We kunnen deze ambities waarmaken, als we aan de slag gaan met de drie grote opgaven voor Teteringen: betaalbaar wonen, het klimaat en een leefbaar centrum. De afgelopen vier jaar hebben we daar een goede basis voor gelegd. Nu is het nodig dat we grote keuzes durven te maken voor het Teteringen van de toekomst.

Een groener dorp

Wonen in Teteringen moet nog fijner worden. Daarom gaan wij het dorp nog groener maken. We toveren het Willem Alexanderplein om in een groene en leuke plek om te ontmoeten. Daarnaast maken we Teteringen op verschillende plekken groener.

Groen Teteringen - Beeld: D66 Breda

Meer huizen en aanpakken van het verkeer

Veel jongeren en starters kunnen geen betaalbaar huis vinden. Daarom gaan we woningen bouwen in en rond Teteringen. Dat doen we terwijl we de verkeersproblemen oplossen. Het ene hoeft niet op het andere te wachten, dat kan tegelijk.

Huizen in Teteringen - Beeld: D66 Breda

Onze kandidaten

Teteringen heeft maar liefst twee kandidaten die de zorgen en wensen van de wijk gaan vertolken. Cor Berkhout op plek 22 en Kamerlid Faissal Boulakjar op plek 49.

D66 Teteringen - Beeld: D66 Breda