Voor Prinsenbeek

Prinsenbeek is een mooi dorp met grote ambities. We kunnen deze ambities waarmaken, als we aan de slag gaan met drie grote opgaven voor Prinsenbeek: betaalbaar wonen, het klimaat en een leefbaar Prinsenbeek. De afgelopen vier jaar hebben we daar een goede basis voor gelegd. Nu is het nodig dat we grote keuzes durven te maken voor het Prinsenbeek van de toekomst.

Voor een leefbaar Prinsenbeek

Het is belangrijk dat alle Bekenaren kunnen sporten. Daarom zorgen we voor voldoende ruimte bij sportclubs. Dan is er ook plaats voor nieuwe Bekenaren. Daarnaast maken we Prinsenbeek nog groener. Dat doen we samen met vrijwilligers en door goed onderhoud.

Groener Prinsenbeek - Beeld: D66

Betaalbaar wonen in Prinsenbeek

Veel jongeren en starters hebben moeite om een betaalbaar huis te vinden. We gaan ruimte maken voor nieuwe Bekenaren maar ook voor huizenzoekers die al op de Beek wonen. Deze huizen bouwen aan de rand van het dorp. Tegelijkertijd letten we op de verkeersdruk en zetten we in op meer OV.

Betaalbaar wonen - Beeld: D66

Kandidaten uit Prinsenbeek: