Voor de Hoge Vucht

Hoge Vucht is een mooie wijk met grote ambities. We kunnen deze ambities waarmaken, als we aan de slag gaan met de drie grote opgaven voor Hoge Vucht: betaalbaar wonen, het klimaat en een leefbaar centrum. De afgelopen vier jaar hebben we daar een goede basis voor gelegd. Nu is het nodig dat we grote keuzes durven te maken voor het Hoge Vucht van de toekomst.

De Hoge Vucht - Beeld: D66 Breda

Kansengelijkheid

In Hoge Vucht zit veel potentie. Die potentie gaan we de kans geven zich te ontplooien door onder andere een nieuwe ontmoetingsbibliotheek te bouwen. Daarnaast gaan wij activiteiten meer stimuleren en zorgen we ervoor dat er meer te doen is.

Betaalbare huizen

Veel jongeren en starters kunnen geen betaalbaar huis vinden. Daarom gaan we sneller woningen bouwen in en rond Hoge Vucht. Nieuwe huizen moeten van hoge kwaliteit zijn, maar wel betaalbaar voor iedereen.

Onze kandidaat uit
de Hoge Vucht

Hoge Vucht heeft een fantastische kandidaat op onze lijst staan. Mustafa Mohammed staat op plek 19 en zal de zorgen en wensen van Hoge Vucht vertolken.