Stop Stilstand.
Stem Vooruit

Beeld: D66 Bloemendaal

D66 kandidaten Laurien Berkvens, Sijmen Mülder, Nina Sophie Vroom en Wesley van der Heijden van de PS2023 waren op 4 februari 2023 op bezoek in Bloemendaal. Ze zetten zich ook in voor onze fantastische woon- en leefomgeving. Voor een goed leven nu, en met ruimte voor een volgende generatie.
Zo gaan we samen de strijd aan tegen klimaatverandering, werken we aan duurzame mobiliteit en willen we meer investeren in biodiversiteit, bodemkwaliteit, schoon water en natuur.

D66 Noord-Holland zet zich verder in voor een duurzamere en schonere Provincie Noord-Holland. Duurzaam ondernemerschap moeten we koesteren en stimuleren. Vanuit het middenbestuur werken zij aan een provincie waarin Noord-Hollanders kunnen wonen, werken in een gezonde leefomgeving. Daarnaast zet D66 Noord-Holland in op een transformatie naar een duurzame regionale economie, waarin schone energie centraal staat.
D66 Noord-Holland maakt duidelijke keuzes: voor klimaat, voor natuur en voor het investeren in een schone toekomst. D66 Bloemendaal en D66 Noord-Holland trekken vanuit onze eigen rol graag samen op en versterken elkaar waar dat kan!
Lees hier de speerpunten van het verkiezingsprogramma 2023-2027: