Marion Geisler

Marion Geisler - Beeld: Laurens Niezen Fotografie

Nummer drie op de kieslijst voor de verkiezingen van 2022 is Marion Geisler. Marion woont in Kudelstaart en heeft binnen D66 al verschillende functies uitgeoefend. Ze is de huidige voorzitter van D66 Aalsmeer en bestuurslid Aalsmeer binnen de afdeling D66 Haarlemmermeer / Aalsmeer. Buiten haar beroep als millenialscoach is ze actief bij Radio Aalsmeer bij het programma Verhalenderwijs. Ze heeft jarenlang bij IBM gewerkt en brengt een schat aan ervaring mee op het gebied van coaching en samenwerking. Zeilt in haar vrije tijd graag op de Poel.

Marion is gecertificeerd coach, trainer en mediator uit Kudelstaart, 59 jaar en moeder van twee uithuizige, studerende zoons.
Ze woont sinds 1996 in Kudelstaart en komt uit Amsterdam. Daar studeerde ze Frans en kort daarna kwam ze in dienst bij IBM, waar ze 30 jaar werkte.
Ze heeft een carrière achter de rug van managen, coachen en trainen van sales en managers en ze werkte met teams in veranderingstrajecten, die vooral te maken hadden met onderlinge communicatie. Ook hield zij zich veel bezig met vrouwennetwerken in een zakelijke omgeving.
Ze is nu onafhankelijk trainer, coach en mediator, en heeft in Kudelstaart een praktijk voor Coaching en Scheidingsmediation.
Haar passie is om mensen terug naar hun eigen kracht te brengen, zodat zij privé en zakelijk de best mogelijke resultaten kunnen behalen. “De beste resultaten komen van blije mensen” is haar motto.
Zij houdt van koken en eten, lezen en schrijven, dansen en varen op haar boot, die bij Gé Been in de haven ligt.