Gezocht: Conciërge van het Jaar 2024!

Met een nieuw jaar komt weer een nieuwe ronde van de Conciërge van het Jaar-verkiezing! D66 Westland is opnieuw op zoek naar de beste, leukste en meest behulpzame conciërge in het Westlandse onderwijs. Loopt deze superheld bij jullie op school rond? D66 nodigt Westlanders uit om hun conciërge te nomineren voor de titel.

D66 Westland vindt het belangrijk dat de Westlandse jongeren naar school gaan in een veilige, schone en stimulerende omgeving en daarbij vervullen conciërges een sleutelrol. Elke school zou een duizendpoot moeten hebben die bijspringt wanneer het nodig is! D66 Westland wil met de verkiezing daarom waardering uitspreken voor deze duizendpoot. Elk jaar geven ze scholen graag de kans hun conciërge in het zonnetje te zetten en stil te staan bij al het waardevolle werk dat zij verrichten. “Vorig jaar mochten  we de prijs uitreiken aan een zeer verraste Ellen van basisschool de Nieuwe Weg in Poeldijk, ik ben ontzettend benieuwd wie we dit jaar blij mogen maken”, aldus Ilse Daalhof, raadslid van D66 Westland.

Iedereen kan tot en met 17 maart  hun conciërge aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]  vertellen waarom juist hún conciërge de titel Conciërge van het Jaar 2024 verdient. Ook ouders of vrijwilligers die de rol van duizendpoot binnen de school op zich nemen, kunnen worden genomineerd. De verkiezing is zowel voor conciërges in het basisonderwijs als in het voortgezet onderwijs.

Een deskundige jury kiest op 22 maart de winnaar. D66 Westland komt in die week de wisselbeker uitreiken aan de nieuwe Conciërge van het Jaar.

Samen zetten wij ons in voor goed onderwijs!