Jenny Bosma en Sander Nubé: D66 Vrijwilligers van het Jaar

Voor het vijfde jaar op rij maakte D66 Oegstgeest de vrijwilliger van het jaar bekend. Dit jaar wederom tijdens de digitale Nieuwjaarsborrel. Het was lastig kiezen en daarom zijn er dit jaar twee vrijwilligers van het jaar verkozen.

De vrijwilligers van het jaar zijn Jenny Bosma en Sander Nubé. Beide zijn nog maar kort lid van D66 maar zijn gelijk actief geworden. Sander Nubé heeft een grote bijdrage geleverd aan het Verkiezingsprogramma. Jenny Bosma werkt sinds een aantal maanden als fractiemedewerker en is een ontzettend belangrijke spil in de fractie.

‘We zijn een actieve afdeling met een groot aantal vrijwilligers. Afgelopen jaar was een bijzonder jaar. Verschillende commissies zijn aan de slag gegaan ter voorbereiding op de Gemeenteraadsverkiezingen van komende maart. Er is ongelooflijk veel werk verzet door veel leden. Leuk om te zien dat ook leden die nog niet actief waren dat wel zijn geworden. Daar zijn Sander en Jenny een mooi voorbeeld van’ aldus voorzitter Carina Bos.