Ons team van D66 Oegstgeest

vlnr: Elfred Bus, Arne-Jan Vos, Sander Nubé, Jolijn Kouwenhoven, Jelcher de Ruijter, Natalie Jonkers, Lydie Vellema - Beeld: D66 Oegstgeest

D66 Oegstgeest is samen met D66 Katwijk onderdeel van de afdeling D66 Rijnland. D66 Rijnland is een afdeling met veel actieve leden die met 3 raadsleden vertegenwoordigd is in de gemeenteraad van Oegstgeest. Daarnaast zijn we met een sterke kandidatenlijst druk bezig met de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 en de raadsperiode daarna. Op deze pagina vindt u informatie over onze fractie, het bestuur en de kandidatenlijst.

Het bestuur is verantwoordelijk voor het goed functioneren van de afdeling. Daar vallen onder andere de ledenvergaderingen, debatavonden en verkiezingscampagnes onder. Wil je actief worden binnen D66 Oegstgeest of heb je vragen over de afdeling en haar activiteiten? Neem dan contact met ons op [email protected]