Doe mee met de campagne

Meer dan ooit is jouw inzet nodig. Op 17 maart werd D66 mede dankzij zou de tweede partij van Nederland. Maar liefst 1,5 miljoen mensen stemden D66. Goed voor 24 zetels. De beste uitslag voor D66 ooit.

Campagnevoeren zorgt ervoor dat steeds meer mensen onze optimistische boodschap omarmen. Voor een land waarin we iedereen vrij laten, maar we niemand laten vallen. Jij kunt meedoen.

Doe mee met de campagne

Ook jij kunt meedoen in deze campagne. De ambitie is groot. Wij willen weer de grootste partij worden in maart. Jouw hulp en steun daarbij is onmisbaar. Aan het begin lijkt het misschien spannend om zomaar met mensen te praten over politiek, maar dat went onwijs snel. Bovendien doe je het nooit alleen, maar met een groep D66’ers samen.

Via onderstaande knop neem je contact op met het bestuurslid Campagne & Communicatie Jeroen Salden.

Doneer voor de campagne

Voor een goede campagne hebben we heel veel enthousiaste vrijwilligers nodig, maar ook financiële middelen. Zo kunnen we weer een sterke campagne voeren in zowel online als offline media.

Deel onze berichten op sociale media

Naast onze straatcampagne is onze online campagne onmisbaar. Reageer onze onze berichten op sociale media, like onze berichten en deel ze met je vrienden door hen te taggen. Zo laten we iedereen zien waar wij voor staan.