Rens Weustink

Rens Weustink - Rens Weustink gefotografeerd op een dakterras in het centrum van Enschede Beeld: Rens W.

Sinds zaterdag 16 maart 2024 ben ik verkozen tot voorzitter van onze afdeling.

• 32 jaar
  • Enschede

Dank voor het vertrouwen! In de afgelopen jaren heb ik veel leden leren kennen als enthousiaste en gedreven mensen die het beste voor hebben met Enschede. Graag werk ik samen met jullie, de fractie en het bestuur aan een groene, kansrijke toekomst voor onze gemeente. Om dat te kunnen doen wil ik me vooral inzetten om onze vereniging te versterken.

Dat zou ik willen doen op basis van de volgende drie pijlers:
Vrijheid
Verbinding
Vooruitgang

Vrijheid is de basis om jezelf te kunnen zijn en jezelf te ontwikkelen. Dit streven we in de samenleving na en dus ook in onze eigen partij. In de afdeling wordt een ieder gewaardeerd om zijn/haar/hun oprechte inzet en inbreng.

Verbinding in de partij en met de stad. We versterken de samenleving door prettig samen te werken met elkaar en met andere mensen in de samenleving. Eenheid in verscheidenheid maakt ons én de stad sterk.

Vooruitgang voor een inclusieve toekomst. Want D66 is de meest toekomstgerichte partij.

Heb je gedachten bij bovenstaande pijlers? Heb je een goed idee, opmerking of iets anders wat je bij me kwijt wil, dan ben ik bereikbaar via mail, whatsapp of telefonisch.

Rens Weustink