Najaarsborrel: Hoe verder met IJsbaan Twente?

Schaatser op indoor ijsbaan Beeld: Vidar Nordli-Mathisen (Unsplash)

Op donderdag 24 november om 19:00 uur organiseren we een najaarsborrel. Omdat het actueel is en past bij de winter, gaan we in gesprek over de toekomst van IJsbaan Twente. De toekomst van deze IJsbaan staat op het spel door aanhoudende exploitatieverliezen sinds de bouw van de ijshal in 2008.

In gesprek

Is er een gezonde toekomst voor de ijsbaan mogelijk? Wat is het belang van de schaatssport in Enschede? Wat kan eventueel een geschikte nieuwe invulling zijn van het gebouw van de ijsbaan? En wat is voor D66 een passende houding in deze kwestie? Allemaal vragen waarover we graag in gesprek gaan in de kantine van tennisvereniging Topspinners in het Van Heekpark. Raadslid Linsey van der Veen en burgerraadslid Sjoerd Helfrich zullen aanwezig zijn met een update over de huidige stand van zaken en hun visie op dit onderwerp.

Kom meedoen en meepraten onder het genot van een lekker drankje op een gezellige locatie in één van de mooie parken van Enschede!

Wie, wat waar, wanneer?

Najaarsborrel: Hoe verder met IJsbaan Twente?
Donderdag 24 november
Start: 19:00 uur
Kantine Tennisvereniging Topspinners
(Minister de Savornin Lohmanlaan 25, 7522 AP Enschede)