D66 Masterclass lokale politiek 2024

Wil je D66 en de politiek beter leren kennen? Wil jij meer inhoud geven aan je politieke of maatschappelijke interesse en je talenten ontdekken? Discussieer je graag over politieke thema’s? Leer je graag de fijne kneepjes van het debatteren? Heb je misschien interesse om een actieve rol in de vereniging of in de politiek te vervullen? Wil je je netwerk uitbreiden? Of vind je het gewoon interessant en gezellig om mee te doen? Geef je dan uiterlijk 1 maart 2024 op voor de D66 Masterclass van Arnhem en omstreken!

Wat krijg je?

In de masterclass leer je meer over het D66-gedachtegoed, actuele inhoudelijke thema’s en politieke vaardigheden. Zo haal je meer uit jouw D66-lidmaatschap en word je betrokken bij onze partij. Ook leer je tijdens de masterclass veel andere D66’ers kennen. Je krijgt praktische trainingen en leerzame, gezellige bijeenkomsten over actuele politieke thema’s. Zo leer je alle aspecten van de partij kennen, train je politieke vaardigheden en bouw je een eigen netwerk op binnen D66.

Aan het einde van de D66 Masterclass heb je een breed D66-netwerk, inzicht in het D66-gedachtegoed en weet je wat er komt kijken bij de dagelijkse politiek. Je hebt door veel te doen je eigen politieke vaardigheden verkend en verbeterd!

Voor wie?

Deze masterclass-serie staat open voor alle D66’ers, Jonge Democraten en geïnteresseerden die erover denken lid te worden uit Arnhem, omliggende gemeenten en de rest van Gelderland.

Data en programma

De D66 Masterclass start en sluit af met een bijeenkomst in het weekend. De overige bijeenkomsten worden op maandagavonden gehouden, waarbij we ernaar streven om na de inhoud af te sluiten en na te praten onder genot van een drankje. Om de Masterclass voor iedereen een succes te laten zijn, is het wel belangrijk dat je aanwezig bent en enthousiast meedoet.

Hieronder zie je het programma van de masterclasses. Locaties worden nog bekend gemaakt en mochten er veranderingen optreden in het schema, dat hoor je uiteraard tijdig.

Beeld: D66 Arnhem

De kosten

De kosten voor deelname zijn €66,- voor leden van D66 en €33,- voor Jonge Democraten, hiervoor ontvang je na aanmelding een betaalverzoek. Er kunnen maximaal 30 deelnemers meedoen en we kijken hierbij naar de volgorde van binnenkomst. Wacht dus niet te lang met aanmelden als je zeker wil zijn van een plek!
Zijn de kosten van de masterclass een probleem om deel te nemen, stuur een e-mail naar [email protected]. Wij kijken met jou of het bijvoorbeeld mogelijk is om het bedrag in termijnen te betalen.

Meld je aan en doe mee!

Aanmelden kan per mail aan [email protected].
Na aanmelding ontvang je een betaallink voor de eigen bijdrage. Na ontvangst van de eigen bijdrage is je inschrijving definitief.

Testimonial van Santi (deelnemer aan de D66 Masterclass in 2020)

Santi: “Op de eerste sessie van de masterclass heb ik op een laagdrempelige manier kennisgemaakt met D66 Arnhem, haar leden en ook met Jan Paternotte. Met veel enthousiasme doet iedereen zijn best om je alles te leren over de politiek, sociaal-liberalisme, debatteren en nog veel meer. Tot op de dag van vandaag neem ik de kennis die ik heb opgedaan tijdens de masterclass met me mee!”