Kasper Zuiderveld

Beeld: Eigen beeld

Bestuurslid Ledenactivering en Promotie

Het bestuurslid ledenactivering en promotie is vanuit de afdeling verantwoordelijk voor het stevig doorzetten van de ledengroei die we de afgelopen periode hebben ingezet. Daarnaast zorgt het bestuurslid ervoor dat, wanneer leden lid zijn (geworden), ze sneller de stap zetten om mee te doen aan evenementen of zelfs actief te worden voor de vereniging. Ten slotte is het bestuurslid verantwoordelijk voor de communicatie en promotie om onze (potentiële) leden en kiezers te bereiken. In de rol wordt zeer nauw samen gewerkt met verschillende collega’s in het bestuur (Campagne, vicevoorzitters Organisatie en Secretaris) en diverse andere stakeholders zoals het fractiebureau, evenknieën in de deelafdelingen en anderen binnen D66 in Amsterdam. Het bestuurslid trekt hierin als hecht team op zodat activiteiten, boodschap, vorm en uitvoering optimaal op elkaar afgestemd zijn.

Wie ben ik

In september 2024 ben ik verkozen om zorg te dragen voor een nog levendigere vereniging in Amsterdam. Door leden meer te activeren hoop ik hier aan te kunnen bijdragen. Meer actieve leden betekent voor mij: meer energie, meer ideeën en meer politiek geluid.

Door middel van onderlinge samenwerking wil ik jullie beste ideeën naar voren laten komen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat het sociaal liberaal gedachtengoed nog luider klinkt in onze stad en omstreken.