Jacco van Maldegem stelt zich live aan u voor

De drie kersverse, Walcherse D66-lijsttrekkers stellen zich donderdag 3 februari vanaf 19.30 uur online aan u voor. Jacco van Maldegem is uiteraard ook van de partij. Samen met Ocker Gehring (Vlissingen) en Bas van de Reest (Middelburg) zal hij live vanuit de studio ook vragen beantwoorden van kijkers. Iedereen die dat wil, kan inloggen via deze website.

Gelijke uitdagingen

In de drie Walcherse gemeenten spelen vaak soortgelijke discussies. Denk aan de problemen die starters en alleenstaanden ondervinden op de woningmarkt, de kansenongelijkheid in het onderwijs en breder in de samenleving, en de ingesleten, gesloten bestuurscultuur in de drie gemeentebesturen.

Jacco van Maldegem - Beeld: D66

Strijd voor idealen

D66 heeft laten zien hard te kunnen strijden voor de eigen idealen op landelijk niveau., Het nieuwe coalitieakkoord geeft daar blijk van. Gehring, Van Maldegem en Van de Reest hebben dezelfde energie om zulke resultaten ook te bereiken voor Vlissingen, Veere en Middelburg.

Persoonlijk

In de online kennismakingssessie stellen zij zich onder leiding van Monique Schoonen aan u voor: wie zijn ze, wat doen ze in het dagelijks leven en waar wonen ze?

Woningmarkt, gelijke kansen en bestuurscultuur

En ze nemen u mee in hun plannen om ons mooie Walcheren ook voor onze kinderen bewoonbaar te houden. Over hoe ze alle kinderen gelijke kansen willen bieden in het onderwijs. Hoe ze de woningmarkt op ons eiland willen vlottrekken. En niet te vergeten, hoe ze de energie en de beleving in de gemeenteraad terug willen brengen.