D66 Stichtse Vecht kiest Peter van Dam als lijsttrekker

Peter van Dam is met 97,9 % stemmen VOOR, door de leden van D66 Stichtse Vecht gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.
Afdelingsvoorzitter Joost Molewijk: “We kijken ernaar uit om samen te werken op weg naar succesvolle verkiezingen in 2022 waarna D66 hopelijk terugkeert in de gemeenteraad van Stichtse Vecht. We kennen Peter als een echte teamplayer; verbindend, enthousiast en integer. Belangrijke eigenschappen om onze ambitie samen met de inwoners van Stichtse Vecht te realiseren.” Peter van Dam woont sinds 1993 in Maarssenbroek. Ook kennen we hem als actieve ondernemer.

Peter stond in 2018 op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen en is sindsdien als campagnecoördinator betrokken bij onze afdeling. De afgelopen jaren heeft hij meegebouwd aan een nieuw, groot en enthousiast campagneteam waarmee hij nu aan het nieuwe verkiezingsprogramma werkt.

Peter van Dam, gekozen lijsttrekker D66 Stichtse Vecht:

“Stichtse Vecht is toe aan een sterke partij die het debat niet schuwt en zorgt voor verbinding, met oog voor verschillen. D66 wil inwoners in alle kernen meenemen in heldere en realistische plannen voor de toekomst van ons allemaal.”

Verkiezingslijst en programma

In de komende maanden werkt D66 Stichtse Vecht aan de nieuwe kandidatenlijst voor raadsleden en aan het verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Geïnteresseerde leden kunnen meer informatie opvragen via [email protected].