1 minuut / one minute pitch

In de avond van 10 maart was er het Verkiezingsdebat tussen de lijsttrekkers van Eemnes in de raadszaal van het gemeentehuis van Eemnes. Pacal Defferding maakte zijn punt.

Trots op Eemnes

Als D66  zijn we trots op de saamhorigheid van de Eemnessers, ondernemers en partners die helpen in moeilijke tijden het leed voor velen te verlichten. Als lijsttrekker ben ik trots op de collega’s in de gemeenteraad die moeilijke beslissingen moeten nemen en daar doorgaans daar samen goed uitkomen. Ik ben ook trots op onze steunfractiegenoten en leden die zich inzetten om de campagne goed te begeleiden en op inhoud bij te dragen aan de politieke besluitvorming.

Nieuw en vertrouwd

D66 gaat de verkiezing in met een aantal nieuwe namen op de lijst. Kandidaten die expertise meebrengen en die klaar zijn om in een progressieve coalitie plaats te nemen. Inga Jensen als ervaren raadslid en deskundig op het gebied van onderwijs. Albertine Wierbos is een expert op het gebied van het sociaal domein en Sheila Wiering heeft enorm veel verstand van duurzaamheid en ruimtelijke ordening.
Met deze mensen kunnen we ons op onze speerpunten de komende jaren in de raad hard maken: wonen, duurzaamheid en de inwoner centraal.