D66 Rijswijk verwelkomt 150ste lid.

Waarom groeit het ledenaantal bij D66?

In een tijd waarin lokale politieke betrokkenheid van groot belang is, kan D66 Rijswijk met trots aankondigen dat hun ledenaantal blijft groeien. Marcel Geraads, algemeen bestuurslid, deelt vol enthousiasme: “We hebben ons 150ste lid verwelkomd, en dit is een mijlpaal waar we enorm trots op zijn.”

Hoewel D66 een landelijke partij is, het elke afdeling een eigen functioneren, D66 Rijswijk is een lokale vereniging met een eigen identiteit, beleid, bestuur en jaarrekening. Met 4 raadsleden, 2 Fractieassistenten en een wethouder vertegenwoordigt D66 Rijswijk de belangen van haar kiezers, leden en inwoners van de Gemeente Rijswijk (ZH) in de gemeenteraad en het college van burgemeester en wethouders.

Marnix Kleinjan, voorzitter van D66 Rijswijk, benadrukt het belang van een levendige en aantrekkelijke politieke partij. “Ons doel als bestuur is om onze partij boeiend te houden. We organiseren regelmatig bijeenkomsten, die zowel sociaal als politiek van aard zijn.”

D66 Rijswijk heeft de grens van 150 leden overschreden, en dit succes wordt gevierd door het speciaal verwelkomen van het 150ste lid. Marnix Kleinjan deelt zijn enthousiasme over Veronie’s betrokkenheid: “Zij was in het verleden al lid van D66. Na de laatste landelijke verkiezingen vond ze het weer tijd om actief lid te worden. We zijn verheugd haar als ons 150ste lid van D66 Rijswijk te mogen begroeten.”

Veroni zelf kijkt uit naar de toekomstige bijeenkomsten “Woensdag 31 januari a.s. is er een ledenbijeenkomst van D66 Rijswijk. Ik hoop veel andere leden te ontmoeten en samen verder te bouwen aan een betrokken en dynamische gemeenschap,” deelt ze enthousiast.

D66 Rijswijk blijft gedreven om haar ledenbasis uit te breiden en haar lokale impact te vergroten. De groei van het ledenaantal is een bevestiging van het succes van het betrekken van haar leden in het vormgeven van de toekomst van Rijswijk.

Mocht je een keer een bijeenkomst van D66 Rijswijk willen deelnemen?
Stuur een mail naar [email protected].
Marcel en Marnix komen gerust naar je toe en beantwoorden graag je vragen.