Werkbezoek D66 Leudal aan LACO

Op zaterdag 20 april bracht de fractie van D66 Leudal een werkbezoek aan LACO Heythuysen. Tijdens dit bezoek spraken zij met interim-vestigingsmanager Jordy Hermans over de uitdagingen waarmee LACO te maken heeft met betrekking tot het beheer van het zwembad, sportschool en de sporthal.

Weer volop zwemlessen in Leudal

LACO is al vele jaren actief in Heythuysen en Haelen, waar het
zwemlessen aanbiedt en beschikt over een eigen sportschool. Tijdens het gesprek met de vestigingsmanager werd ingegaan op de uitdagingen en toekomstplannen van de organisatie. LACO gaf aan dat na een periode van beperkte personele bezetting er nu weer vooruitgang wordt geboekt, wat betekent dat er weer volop zwemlessen worden aangeboden in Leudal.

D66 Leudal is LACO dankbaar voor de openheid en de kans om meer inzicht te krijgen in de activiteiten en uitdagingen van de verschillende locaties. Dit bezoek heeft bijgedragen aan een beter begrip van de rol die LACO speelt in de lokale gemeenschap en de manier waarop zij bijdragen aan sport en recreatie in Leudal.