Word jij wethouder voor D66 Houten?

D66 Houten doorloopt een openbare procedure om te komen tot een wethouderskandidaat. Wij vinden het belangrijk om de beste kandidaat voor te kunnen dragen voor het nieuwe gemeentebestuur. Heb je interesse om dit te worden? Lees dan vooral verder.

Hoe meld ik mij aan?

Wil jij graag onze kandidaat wethouder zijn voor Houten? Laat dit dan tussen 18 februari en 5 maart weten aan de wethoudersadviescommissie (WAC). Dit kan door je motivatiebrief en CV te mailen naar Ronald Gorter. Hij is voorzitter van het bestuur van D66 Houten, tevens lid van de WAC. Ronald is te bereiken via [email protected]

Wat voor kandidaat
zoeken wij?

Onze kandidaat-wethouder is lid van D66. Kik hier om het profiel van onze kandidaat te lezen. De perfecte match bestaat bijna niet, dus reageer ook als je voldoende raakvlakken ziet en misschien nog wat twijfelt. Uiteraard kan je ook contact opnemen met Ronald Gorter als je vragen hebt over het profiel of de procedure. Dat kan via [email protected].

Hoe ziet het
proces eruit?

De gesprekken vinden plaats in de week van 7 maart. Kort na de gesprekken worden de kandidaten individueel geïnformeerd over het advies van de WAC.