Afscheid Annette Wolthers

Beeld: D66 Hilversum

Annette Wolthers neemt afscheid als wethouder in Hilversum. Zij verlaat de Hilversumse politiek, met open vizier naar de toekomst en vol trots op wat bereikt is de afgelopen jaren. Toch heeft zij wel zorgen. In haar interview Gooi & Eemlander zegt zij niet voor niets: “Hilversum moet als stad bestuurd worden en niet als een dorp.”

Reactie fractievoorzitter

Fractievoorzitter Jarno Deen zal Annette enorm missen. “Maar dankzij haar staat een mooi team in de startblokken om Hilversum nog mooier en beter te maken voor iedereen. Wij gaan voor meer woningen, meer kansengelijkheid en sneller aan de slag met de verduurzaming van Hilversum.“

Vervanger Annette

Annette geeft op 8 juni het stokje over aan Roderik van Grieken, die namens D66 in de raad gaat. Annette heeft het volste vertrouwen in de nieuwe fractie. “Er staat een goede en leuke club mensen. Ze kunnen flink aan de bak in de oppositie met dit akkoord. Ik wens ze veel succes en plezier.”

“Ik ben vooral trots op het huisvestingsplan, de diversiteitsraad en de Tozo-regelingen in tijden van corona.”

Annette Wolthers – vertrekkend wethouder D66 Hilversum

Benieuwd naar meer?

Lees hier het volledige afscheidsinterview met Annette in de Gooi en Eemlander.