Wisseling van de wacht

In de laatste algemene afdelingsvergadering van D66 gemeente Epe is er een nieuw bestuur voor de lokale afdeling benoemd.

Zittingstermijn voorbij

De zittingstermijn van de vorige bestuursleden was voorbij en met veel nieuw elan hebben nieuwe bestuursleden zich aangemeld. Thy Pham is benoemd tot voorzitter, Yasmin Noordberg is benoemd tot algemeen secretaris en Maarten Timmer is benoemd tot penningmeester.

Het nieuwe bestuur

Thy is langere tijd actief lid geweest bij D66 in haar vorige woonplaats. Yasmin was gemeenteraadslid in haar vorige woonplaats voor een lokale partij. Omdat ze het bij onze lokale partijen niet kon vinden, is ze lid geworden van D66. Maarten is een geboren en getogen Vaassenaar en was een onmisbaar lid van het lokale campagneteam eerder dit jaar.

Verder versterken

Thy Pham: “D66 gemeente Epe heeft dit jaar een prachtige sprong vooruit gemaakt met nu drie zetels in onze gemeenteraad en een wethouder. Uiteraard zouden we dit graag lokaal nog verder willen uitbouwen en onze afdeling verder kunnen versterken. Mensen die meer willen weten over ons en onze lokale inzet, kunnen altijd contact zoeken via onze website (www.d66.nl/epe) of onze socials (Facebook, Instagram, LinkedIn en Buurtmaken.nl). We horen graag van iedereen!”

De leden hebben hun dank uitgesproken aan Martin Meerkerk, Marianne Luiting en Sander van den Berg die samen het vorige bestuur vormden.

Beeld: Annemiek van Loon