Point of view

Het goede nieuws is dat we meer stemmen hebben gekregen dan in 2018. Het scheelt maar een 0,5%, maar toch. Bovendien was de opkomst bijna 4% lager. Dus dank voor jullie inzet bij de verkiezingen. We hebben ongelofelijk gesjouwd en gedaan om het gedachtengoed van D66 De Wolden onder de aandacht te brengen.

Toekomstvisie Samen Aan Zet ademt helemaal de geest van D66

Lees ons verkiezingsprogramma.

Toekomstvisie Samen Aan Zet ademt helemaal de geest van D66

Lees ons verkiezingsprogramma.

Mooi dat je onze site bezoekt. We hebben er veel aandacht aan besteed. Het verkiezingsprogramma staat er op en onze kandidaten stellen zich voor. Maar ook leuke filmpjes. Kijk maar eens rond.

Op 16 maart zijn er raadsverkiezingen. En dan kun je gebruik maken van het recht om te stemmen. Laat die kans niet voorbij gaan. Want de nieuwe gemeenteraad bepaalt bijvoorbeeld of er ook tussen nu en de volgende verkiezingen naar je geluisterd word. Dat je goed geinformeerd wordt wat de gemeente van plan is te doen en waarom.

Inge Nieuwenhuis maakt de overstap van het wethouderschap naar burgmeester. Vanaf 16 december is ze onze nieuwe burgemeester.

Steunfractie van D66 De Wolden is vanaf 15 december uitgebreid met Eva Salomé. Zij staat op tweede plaats van de kieslijst voor de raadsverkiezingen in maart 2022. In de steunfractie zal ze zich vooral bezighouden met zaken bouwen en wonen en ruimtelijke ordening. Als architect heeft ze veel affiniteit deze onderwerpen.

Toont 11 van 11