Dank aan alle stemmers

We kijken terug op een fantastisch resultaat in de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen: van 3 naar 4 zetels!⁠

De kiezer waardeert de inzet die D66 in de gemeenteraad getoond heeft in de afgelopen periode en heeft vertrouwen in de plannen en het team voor de komende vier jaar. Dat blijkt wel uit de mooie winst die we geboekt hebben.⁠

Herkend en beloond

D66 Alphen a/d Rijn staat voor het voeren van consistent beleid, luisteren naar de bewoners van Alphen, constructief samenwerken met andere partijen en in nieuwe ontwikkelingen geen bedreiging zien maar een kans. Dit wordt door de kiezers dus herkend en beloond. Ook het vele werk dat verricht is bij het opstellen van het verkiezingsprogramma heeft zijn vruchten afgeworpen. De opgestelde plannen voor wat betreft duurzaamheid, wonen, onderwijs, ondernemers, sociale voorzieningen, cultuur, bewonersparticipatie en financiën worden dus gewaardeerd. ⁠

Beeld: D66 Alphen aan den Rijn

Aan de slag

Lijsttrekker Gert van den Ham: “Onze dank gaat natuurlijk uit naar alle kiezers die op D66 hebben gestemd; wij gaan u niet teleurstellen. En uiteraard gaat D66 ook zijn stinkende best doen voor de mensen die niet op D66 hebben gestemd. Want D66 laat iedereen vrij, maar niemand vallen.” ⁠